00971522475699

سیستم اتوماسیون سیمون

نرم افزار CRM شرکت ها را قادر می‌سازد که تعامل معناداری با مشتریان خود برقرار نمایند و نه تنها سودآوری شرکت‌ها را افزایش می‌دهد، بلکه به حفظ مشتریان موجود نیز کمک می‌کند. هدف از کاربرد سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری یکپارچگی فرآیندهای بازاریابی، فروش و پشتیبانی مشتریان است.

در حوزه بازاریابی با کمک نرم افزار CRM می توان با حداقل هزینه به مدیریت مشتریان بالقوه پرداخت که بیشتر در قالب استفاده از ایمیل و شبکه‌های اجتماعی است. از این طریق می‌توان به دید جامع از وضعیت سرنخ های تجاری، نرخ تبدیل مشتریان بالقوه به فروش های موفق، میزان پیگیری‌های انجام شده، امتیازدهی به سرنخ‌های تجاری، مدیریت کانال‌های بازاریابی، وضعیت فروش‌های در جریان و موارد دیگر به آسانی دست یافت.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سیستم‌های بازاریابی، لطفا از این سایت بازدید کنید: نرم افزار بازاریابی.

سامانه اتوماسیون

در نرم افزارهای اتوماسیون اداری لازم است که تمرکز اصلی بر روی مشتریان باشد. در نرم افزار مدیریتی سیمون دقیقا شاهد همین موضوع هستیم. این اسکریپت مدیریتی سیستم پشتیبانی حرفه ای را در اختیار شما قرار میدهد که به شما اجازه خواهد داد مشکلات و موارد مرتبط با مشتریان خود را به خوبی دنبال کرده و آنها را برطرف کنید

برخی ویژگی های اسکریپت مدیریتی سیمون:

  • مدیریت پروژه ها و صدور صورتحساب ها
  • امکان ایجاد صورتحساب ها و پیش فاکتور های حرفه ای
  • مجهز به سیستم پشتیبانی و تیکتینگ قدرتمند
  • امکان دنبال کردن زمان های صرف شده برای انجام پروژه ها و دریافت هزینه بر اساس زمان صرف شده.
  • امکان تخصیص چند کارمند به وظایف و …
  • امکان ایجاد پیشنهاد (proposal) و افزایش فروش
  • دارای امکان ثبت هزینه های شرکت یا پروژه و تبدیل به صورتحساب
  • دارای امکانات مدیریت مشتریان
  • مجهز به نظرسنجی های درون ساخت
  • امکان دنبال کردن اهداف
  • دارای امکان درج اطلاعیه برای کارمندان و مشتریان
  • امکان بهره گیری از امکانات مرتبط به بستن قرارداد
  • امکان بهره گیری از فیلد های سفارشی
  • امکان استفاده از درگاه پی پال و Stripe با واحد های ارزی مختلف
  • دارای تنظیمات مدیریتی متعدد
  • امکان سازگار کردن سیستم با برند کمپانی
  • مجهز به فولدر رسانه جداگانه برای برای کارمندان غیر مدیریتی
  • مجهز به تقویم برای کارمندان بر اساس سطوح دسترسی
  • و  …

 

پیاده سازی نرم افزار CRM

تیم پیاده سازی سیمون براساس نیاز شما از مرحله شناسایی چالش‌ها و راهکار‌های آن‌ها در حوزه CRM تا زمان پیاده سازی کامل و موفق نرم افزار CRM همراه و در کنار شما خواهد بود. برای آگاهی بیشتر از جزئیات مسیر پیاده سازی لطفا جدول زیر را مشاهده نمایید.

سلف سرویس( تنها برای ۳۰ روز رایگان )سادهپیشرفتهسازمانی
✔️ شناسایی نیازمندی‌ها به صورت تلفنی
✔️ ارائه مستندات و ویدیو‌های آموزشی
✔️ شناسایی نیازمندی‌ها و آموزش حضوری تا سقف ۶ ساعت
✔️ آموزش تخصصی برای مدیرسیستم (System Admin)
✔️ ورود اولیه اطلاعات از Excel یک‌بار در ابتدای دوره
✔️ ایجاد گردش‌های کاری تا سقف ۲ عدد
✔️ استفاده از قالب‌های PDF از پیش آماده تا سقف ۲ عدد
✔️ ممیزی روند ورود اطلاعت در سه ماهه اول و ارائه
✔️ گزارش از روند ممیزی به مدیران
✔️ یکپارچه سازی با ابزارهای موجود در پکیج مورد استفاده
✔️ استفاده از قالب‌های PDF از پیش آماده تا سقف ۲ عدد
✔️ شناسایی نیازمندی‌ها و آموزش حضوری تا سقف ۲۴ ساعت
✔️ آموزش تخصصی برای مدیر سیستم (System Admin)
✔️ ورود اطلاعات اولیه از Excel
✔️ ایجاد گردش‌های کاری تا سقف ۵ عدد
✔️ ایجاد قالب‌های PDF تا سقف ۵ عدد
✔️ تنظیم روند‌های فروش (Pipeline)
✔️ راه اندازی پورتال مشتریان
✔️ ایجاد فرم‌های اختصاصی تا سقف ۲ فرم
✔️ ممیزی روند ورود اطلاعات در سه ماهه اول
✔️ تهیه مستند استفاده از نرم افزار با توجه به فرآیند‌های کسب‌وکار
✔️ یکپارچه سازی با ابزارهای موجود در پکیچ مورد استفاده و نیز سیستم‌های سیمون ترند و سیمون مخابرات
✔️ جلسات شناسایی نیازمندی‌ها
✔️ آموزش با توجه به نیاز‌های سازمان
✔️ ایجاد بدون محدودیت گردش‌های کاری، قالب های PDF و گزارشات اختصاصی
✔️ ایجاد فرم‌های اختصاصی
✔️ انجام تنظیمات روند‌های فروش (Pipeline)
✔️ راه اندازی پورتال مشتریان
✔️ ممیزی روند ورود اطلاعات در سه ماهه اول
✔️ تهیه مستند استفاده از نرم افزار با توجه به فرآیند‌‌های کسب‌و‌کار
✔️ یکپارچه سازی با موارد موجود در پکیج پیشرفته و نیز نرم افزار‌های سازمانی مورد استفاده سازمان
✔️ تهیه مستند استفاده از نرم افزار با توجه به فرآیند‌های کسب‌و‌کار
✔️ ایجاد ماژول‌های اختصاصی با توجه به نیاز کسب‌وکار
✔️ ایجاد گزارشات با استفاده از منابع داده‌ای مختلف
620
نوع
خدمت ارائه شده
100
نفر
مشتری وفادار
1000
ساعت
کار با سامانه
1900
محصول
فروخته شده